Post by trepilinamom on Feb 20, 2022 17:56:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bendy in Nightmare Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bendy in Nightmare Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit äärettömät kaikki ▞▞▞
▞▞▞ Bendy in Nightmare Run 2022 version ▞▞▞
Peli on ok Se viivästyy paljon, mutta luulen sen johtuvan vain puhelimestani. Jostain syystä mallit ladattiin galleriaani, mikä pelotti minut puolikuoliaksi, mutta olen varma, että se on hyvä
Olen suuri bendy-sarjan fani, mutta rehellisesti sanottuna en todellakaan pidä tästä pelistä omilla kokemuksillani. Puhelimeni VOI olla huono, mutta olen huomannut, että rintademonilla on hyökkäys, jossa hän päästää rahaa suustaan, se viivästyy puhelimeni, syö syöttämäni ja tappaa minut. Sinulla on myös PALJON vähemmän HP:tä kuin pomoilla. Mutta vain minun mielipiteeni, mutta sitä lukuun ottamatta haluaisin pelata tätä peliä
Hieno peli kerta kaikkiaan. Mutta omassani on bugeja viime päivityksen jälkeen😟😟😟En voi tehdä mitään valikossa.😢😢
Auta. Peli ei lataudu, kun laitan sen päälle, idk miksi olen nähnyt ihmisten pelaavan tätä peliä ja se näyttää erittäin hauskalta
Tarvitsemme lisää tällaisia pelejä. Vihaan mikrotransaktioita, mutta luulen, että ne ovat uutta todellisuutta (ugh). Silti rakastan taidekonseptia ja musiikkia.
Se on hieno peli, toivon vain, että siellä olisi tallennettuja pelejä, koska edistyn niin paljon ja sitten menetän kaiken, kun asensen sen uudelleen.
En tiedä miksi kaikki kiistelevät tästä pelistä, se on aivan mahtavaa! Upeita hahmomalleja, hienosti käytetty klassista 1920-1930-luvun animaatiotyyliä, toisinaan hieman myöhässä, mutta kaiken kaikkiaan se on hyvä peli, enkä aio valittaa mainoksista. Tekijät tarvitsevat rahaa jatkaakseen tuotantoa BATDR:llä.
Se sanoo oi ja käynnistyy uudelleen joka kerta eikä anna minun pelata
Pidän pelistä, mutta se on aina viivästynyt ja eri tasoilla sen periaatteessa sama hyökkäys, mutta hauska
U H8
Paska tämä peli, koska kun pääsen näyttelemään 4, kun chester ampuu 3 tulipalloa, se vain viivästyy itsestään, eikä minulla ole muuta tapaa pelata tätä peliä. joten ole hyvä ja ruuvaa tämä paska.
Se on kiva peli ja olen valtava BATIM-fani, mutta joka kerta kun pelaan, se on erittäin viivästynyt ja jäätyy ajoittain, jos se ei olisi viive, antaisin sille arvosanan 5 🌟
Ensimmäinen laulaminen toimi ensimmäisessä näytöksessä, mutta sitten se alkaa vain lakkasi toimimasta, se oli vain jäätynyt perse, jos se toimii teille, onnekkaita, minun piti antaa tälle yksi tähti seuraavan kerran, älä toimittajat ole niin hidas ensi kerralla
Kingdom Rush - Tower Defense Strategi dego
Kaiken kaikkiaan aika hyvä. Hieman myöhässä, kun Chester tekee 3 hiekkapilaria, mutta kaiken kaikkiaan melko hyvä. Edit: Se on hidasta, kun he kaikki käyttävät 3 pilarin hyökkäystä. Korjaa tämä. Kiitos
Bendy in Nightmare Run Arcade yez
Melko hauska peli, mutta mainoksia päiviä eikä mitään mahdollisuutta maksaa mainosten poistamisesta. Minusta on myös outoa, että voit ostaa fyysisiä tuotteita bendylle ja mustekoneelle suoraan tästä pelistä. Antaa ehdottomasti vaikutelman, että tämä peli on olemassa vain bendyn ja mustekoneen mainostamiseksi. Kyse ei itse asiassa ole pelistä itsestään.
Haluaisin pelata tätä peliä täysillä. Se, mitä pystyin pelaamaan ennen kuin mainokset työnnettiin kurkustani, oli hauskaa. Mainosten jälkeen peli jäätyy ja minun on käynnistettävä puhelimeni uudelleen.
Peli on hyvä, mutta kun asensin sen uudelleen, se vei minut näytölle ennen peliä, mutta sitten se latautuu ja sanoi, että heidän on ongelma. Odotin reilut 10 minuuttia, mutta se sanoo saman asian. Ole hyvä ja korjaa
Ok. Olen kyllästynyt yhteen virheeseen, jossa vihollinen hyökkää kaikille kaistalle peräkkäin. Se jäätyy, enkä voi liikkua. Joten otan vahinkoa ja häviän. Olen kyllästynyt tähän. Korjaa se
Hyvä peli parempi kuin metro surffaajat
Onko Internetissä mitään perkelevää syytä, miksi tämä peli ei toimi? En voi napsauttaa mitään s8 plus -laitteessani. Todella ärsyttävää
Bendy in Nightmare Run Arkādes spēles apvd
kannattaa ladata ja tiedoksi bendy on ❤❤
Kuten muutkin, mitä he sanoivat, upein peli, jota olen koskaan pelannut. Mutta viive chesterin kanssa on niin ärsyttävää, etten voi edes voittaa häntä. Myös musiikki katkeaa, kun mainos tulee näkyviin. Ongelmia on ainakin kaksi.
Tämä peli on hieno, mutta viive, kun hän ampuu 3 tulipalloa, tekee siitä MAHDOLTOMAN elää. Haluaisin todella, jos korjaat sen, mutta joka tapauksessa, tämä peli on loistava.
Hauskaa, mutta siinä on ongelma, joten ensimmäisessä taistelussa peli viivästyy paljon, kun se tekee kolmoishyökkäyksen peli LAGS PALJON plz korjaa tämä plz
Törmäsin virheeseen. Voin vain painaa aloitusta päävalikossa, sitten en voi pelata yhtään tasoa
Bendy in Nightmare Run আর্কেড ecl
Joskus erittäin viivästynyt peli ja se on todella ärsyttävää.
Ensimmäisessä vihollisessa (Chester) näytöksessä 3, kun hän alkaa tehdä 3 kolikkopinoaan taivaalta, peli näyttää viivästävän paljon jokaisen osuman jälkeen maahan, se on huonoa, kun yrität selviytyä näytelmän läpi ilman ottaa vahinkoa. Yritin laskea grafiikkaa korkeasta matalalle ja se näytti toimivan, kunnes Chester teki liikkeen kolmannen kerran.
Pidän pelistä, mutta kun pomo käyttää 3-hyökkäystä, se viivästyy pelissä, joten sitä on lähes mahdotonta väistää
Tämä koskee oikeaa peliä, mutta luvussa viisi löydän kaikki putket, elokuvaholvi tyhjenee, tallennan pelin ja palaan myöhemmin ja kävelen holviin, eikä mitään tapahdu. Joten sitten käynnistän luvun 5 uudelleen, päihdän pelin, joten yritän sitten pelata loput pelistä, JA TÄMÄ VIKA TAPAHTUU TAAS! korjaa häiriö, minä korjaan luokituksen.
En koskaan kirjoita arvosteluja... mutta, haluan vain sanoa, kuinka innoissani olin tästä pelistä ja olen todella pettynyt, kuinka viiveellä on, kun pomo pelaa useilla hyökkäyksillä kerralla ja se tekee pelistä jonkin verran naurettavan tuskin menee läpi. Tämä on siis ilmeisesti korjattava
Loistava grafiikka, mutta pelattavuus on yksitoikkoista eikä eroa paljon tasoittain. Ja tulla järjettömäksi, kun saavutat jonkin tason teho-ups.
Peli on hauska, mutta en ole löytänyt tapaa maksaa mainosten poistamiseksi käytöstä (minkä tekisin tässä pelissä), ja kun mainos toistetaan, pelin musiikki katoaa. korjaa tämä
Tämä peli on hyvä, mutta jos rintapomo tekee kolminkertaisen sylkemisen, se viivästyy niin kovaa ja voin kuolla helposti, joten korjaa se tai en pelaa sitä enää
Ladattu peli eilen, se on hyvä, mutta se jää jäljelle siinä osassa, jossa Chester laukaisee kolikoita 3 kertaa. Yritin laittaa sen huonoon laatuun sekä sammuttaa äänen ja musiikin. Ongelma edelleen.
en ees tienny et tällänen on olemassa paras bendy on best
"Katso lyhyt mainos elvyttääksesi", jos kuolet, ja painat "ei" ja mitä tapahtuu? Sinun on joka tapauksessa pakko katsoa lyhyt mainos. Mitä jos napsautan kyllä? Näyttäisitkö minulle KAKSI mainosta? Entä tämä; Katsot MINUN lyhytmainokseni, ja annan surkealle pelillesi KAKSI tähteä.
Olisi ollut parempi, jos OLISIT KÄYTÖSSÄ SAADA CHESTERIN!Liian monta virhettä!Korjaa ne tai en pelaa tätä peliä enää koskaan!
Viive tappaa sen minulle. Ei voi saada 100 %, kun se viivästyy joka sopimaton kerta